Obj odesíláme do 5ti pracovních dnů
Na e-shopu najdete nabídku akčního zboží, zejména DVD filmů všech možných žánrů od cestopisných filmů přes pohádky, rodinné filmy, komedie až po horory. Šetříme Vaši peněženku a zboží prodáváme za nejnižší možné ceny. Náš široký sortiment Vám pomůže i při výběru dárků pro každého z rodiny. Pro děti máme populární silikonové tkaničky, hry, puzzle, knihy, dětské filmy na DVD a mnoho dalšího zboží, pro dospělé oceníte velký výběr knih, DVD filmů, turistických map a automap a seniory potěšíme obrovskou nabídkou různých křížovek a sudoku. Stálou nabídku CD, DVD a knih rozšiřujeme o další zboží, kterým výhodně doplníte objednávku.
Válečná technika 4, Focke-Wulf DVD

- Kompletní specifikace
- Související zboží4
- Válečná technika 4, Focke-Wulf DVDskladem149,00 Kč123,14 Kč bez DPH
Dokumentární projekt Válečná technika postupně představuje divákům veškeré zbraně a vojenskou techniku, která byla používána v bojích světových válek. První část tohoto cyklu čítá 15 dílů a zaměřuje se na válečné letouny a stíhačky.
Focke-Wulf FW190 byl pravděpodobně nejlepší německý letoun, vzniklý v době války v týmu, který vedl geniální konstruktér Kurt Tank. Jeho první let proběhl v červnu 1939 a do služby u Luftwaffe byl zařazen v srpnu 1941. Stejně jako podobné typy procházel i tento letoun soustavnou modernizací, takže ke konci jeho služební kariéry bylo vyrobeno 18 různých verzí s mnoha dílčími specifikacemi. Nejrozšířenější verzí se stal stíhací bombardér, vynikající schopností nést podvěšené pumy nebo rakety a kanónovou výzbroj. Po počátečních potížích s motorem BMW 801, kdy se projevovaly některé jeho dětské nemoci a způsobovaly přehřívání, se z něho stalo znamenité válečné letadlo. V jeho konstrukci bylo poprvé v historii použito elektrické ovládání některých systémů doposud výhradně poháněných hydraulikou. Za zmínku stojí zejména ovládání zasouvacího podvozku a vztlakových klapek. Díky kvalitám spočívajících zejména ve vysoké rychlosti, výborných letových vlastnostech, mohutné výzbroji, zasouvacím podvozku se širokým rozchodem a v neposlední řadě velké technické odolnosti se stal mezi piloty velmi oblíbeným. V bitvě o Británii zpočátku dosahoval začnou převahu nad letouny Spitfire až do doby, kdy byl na podzim roku 1942 do služby zařazen výkonnější typ Spitfire Mk IX.